“І перекують мечі свої на лемеші,

а списи свої на серпи;

Не підійме меча народ проти народу,

і більше не будуть навчатись війни”.

(Ісаї 2:4; Михея 4:3)

 

Це Біблейське пророцтво є одною з основних тез і цілей створення Організації Об'єднаних Націй.

 

Повною мірою ця мета усвідомлюється в період пікових значень К-циклів , коли відбуваються структурні зміни економіки і перехід до нової динаміки суспільних систем. Сьогоднішній розвиток Цифрового суспільства, Цифрової економіки та Цифрової демократії, які впроваджують нові принципи демократичного (істинного) індивідуалізму та нові цифрові інститути, створюють умови для досягнення мети такого глобального пророцтва і стають основою світових господарських процесів.

 

Геополітичний проєкт побудови справедливого Цифрового суспільства, Цифрової економіки та Цифрової демократії 'Зміна формату міжнародних відносин з відстоювання "життєвого простору" (lebensraum) на "Внесок особистостей, народів і країн у світовий розвиток" ' (далі – Проєкт) робить свій вклад в реалізацію цієї цивілізаційної мети заради більш справедливого світу, життєздатного майбутнього та процвітання.

 

Цей Проєкт є інституційним доповненням і альтернативою до масштабних проєктів, спрямованих на подолання кризи, розвиток економіки і протистояння пандеміям, таких, як: Дорожня карта по Цифровому суспільству, Дорожня карта по Штучному Інтелекту, план розвитку інфраструктури США.

 

Проєкт, впроваджуючи платформу для створення цифрових “поліцентричних” інститутів, забезпечує розширення інституційної та правової бази, що дозволяє поєднати реальний сектор економіки з Цифровою економікою та забезпечити регулювання, оподаткування і правове забезпечення розвитку інновацій.

 

Зокрема, Проєкт доповнює ініціативу “Кіберпрапор” (CYBER FLAG 21-1) , яка вводить технологічний контур кібербезпеки у міжнародне право і міжнародні відносини.

 

Однак для створення системи кібербезпеки технологічного контуру недостатньо. Жодна технологічна система неспроможна охопити зростаюче розмаїття технічних інновацій і трансцендентних цифрових процесів, сформувати регулюючі механізми та зворотні зв’язки.

 

Тому Проєкт вводить в міжнародне правове поле інститути цифрової власності, цифрових компаній і “поліцентричні” суспільні інститути для забезпечення економічної взаємодії та захисту прав, інтересів і свобод Людини (Homo Sapiens) в умовах надшвидкого розвитку технологій, Штучного Інтелекту і Людини Цифрової (Homo Digital).

 

Функціювання цих інститутів та їх взаємодія з іншими суспільними інститутами здійснюється на базі цифрової інституційної платформи, інтегрованої з базовим контуром економіки – банківською системою (яка забезпечує контроль, конфіденційність та безпеку економічних процесів), а також з адміністративним контуром – урядами країн-учасниць (для регулювання, оподаткування, правового забезпечення та розвитку).

 

При визнанні міжнародним правом цифрових компаній і цифрової власності кібербезпека забезпечується на глобальному (трансграничному) рівні системою міжнародного права і банківською системою.

 

Для цифрових процесів і відносин Міжнародне право є первинним і без правового забезпечення цифрової власності і цифрових компаній вибудувати систему кібербезпеки неможливо. Правосуб’єктність, юридична значущість, аудит і арбітраж на міжнародному рівні є такими ж важливими атрибутами для Цифрової економіки, Штучного Інтелекту і інновацій, як і для традиційного бізнесу.

 

Спираючись на досягнення Західної філософії, політекономії і кібернетики, Проєкт забезпечує конкурентоспроможність і лідерство Західної Цивілізації (як і Партнерство країн G7 "Побудувати кращий світ" - Build Back Better World (B3W) Partnership) перед глобальними Китайськими проєктами : “Спільнота єдиної долі людства” та “Один пояс, Один шлях”.

 

Проєкт спирається на всеохоплюючий антропогенний фактор розвитку – Міжнародний Профспілковий Рух як авангард робітничих мас незалежно від частин світу, країн і народів. Основним завданням профспілкового руху є досягнення справедливості і розвиток демократії у глобальному вимірі Цифрової економіки. В умовах цифрової індустріалізації Проєкт оновлює профспілковий рух, який був, є і буде основою створення середнього класу, що забезпечує розбудову економіки “знизу та з середини, а не зверху вниз”.

 

Якщо немає Міжнародного Профспілкового Руху у глобальній мережі Інтернет як єдиного дієвого механізму боротьби за справедливість, то відстоювати свої права в сьогоднішніх процесах глобалізації просто неможливо. Розвиток відсутній тому, що не діє основний закон еволюції – "закон єдності і боротьби протилежностей".

 

На відміну від Дорожньої карти по Цифровому суспільству , Дорожньої карти по Штучному Інтелекту , плану розвитку інфраструктури США , які є спробою побудувати Цифрове суспільство на “цифровому Тейлоризміі технократичних рішеннях, Проєкт базується на трьох головних принципах гуманістичної теорії справедливості:

-      принцип “егалітаризму” , тобто усунення “привілеїв”, які заважають суспільному розвитку;

-      принцип “демократичного індивідуалізму” як вищого ступеня відповідальності індивідуума перед суспільством;

-      принцип “відповідальності держави за захист свободи своїх громадян”.

 

Ці принципи об'єднують притаманні людині альтруїзм та індивідуалізм і виступають важливим драйвером розвитку Цифрового суспільства.

 

"Цей об'єднаний з альтруїзмом індивідуалізм став основою нашої Західної цивілізації. Це - ядро християнства (“возлюби ближнього свого”), а також всіх етичних навчань, які отримали розвиток в нашій цивілізації і прискорювали її прогрес. Це також і основне практичне вчення Канта (“завжди стався до іншої людини як до мети, а не як до простого засобу досягнення своїх цілей”)" / К.Поппер “Відкрите суспільство та його вороги” /.

 

Згідно Проєкту, при виникненні міжнародних конфліктів, війн, природних катаклізмів (цунамі, повені, пандемії і інші) деякі функції державної влади в постраждалих регіонах можуть бути, передані Міжнародній Корпорації (Хабу) з управління проєктами сталого розвитку.

 

Передача функцій органів влади міжнародним організаціям широко використовується в світі (Сінгапур, ФРС , ICANN , QUANGO ). Такий механізм передбачено в Конституції Польщі (Ст.90) . Це дозволяє подолати інституційний та правовий розрив в ситуаціях з конфліктом інтересів, коли неспроможність "правової казуїстики” в умовах невизначеності змінюється на традиційний директивний менеджмент. При зміні контрагента з державного інституту на міжнародний господарчий суб'єкт конфлікт вичерпується через зникнення суперечностей політичного характеру та переходить в розріз господарських відносин, в якому утилітарне (корпоративне) управління ні у кого не викликає питань.  

 

В усі часи ЗАВЖДИ перемагає праця, бізнес, торгівля і міжнародний робітничий рух. Це аксіома для виконання Біблейського пророцтва “І перекують мечі свої на лемеші, а списи свої - на серпи; Не підійме меча народ проти народу, і більше не будуть навчатись війни” (Ісаї 2:4; Михея 4:3). Свій скромний внесок в цю роботу робить Проєкт…