Всесвітня історія уся пронизана конфліктами, кровопролиттям і війнами регіонального та світового масштабу. А цивілізований світ, починаючи з древньої Греції, поділений на два табори: Демократичний та Авторитарний, що відрізняються способами управління.
Боротьба критеріїв істинності (а критерієм істини є система управління) приводила до різних форм світосприйняття і різних форм людських цінностей, ділила людей на класи, закладала фундамент для прояву антагонізму, революцій, війн та соціальних криз.
Ці проблеми антагонізму та криз не вирішені і в сьогоднішні дні.
В наш високо технологічний час з’явилися можливості для нової реальної політики, яка на відміну від перманентної тисячолітньої боротьби запроваджує технологічну домінанту для стійкого розвитку демократії.
Всі домінуючі теорії та практики філософської і політичної думки націлені на боротьбу за владу з тезою “ми побудуємо новий кращий світ”. Але вони відкидають Людину, тобто прояв “істинного індивідуалізму” як найвищого ступеня відповідальності особистості перед суспільством. На відміну від цього, Цифрова демократія в повній мірі реалізує рефлекторні прагнення суспільства до справедливості, виводячи Людину і її знання на передній план світотворення і досягнення благополуччя.
Що доводить Проєкт "Внесок особистостей, народів і країн у світовий розвиток" (далі – Проєкт)?
1. Створюється “третя форма” управління соціально-економічними процесами, заснована на ІТ-технологіях, фінансово-економічній інклюзії та “кібер урядуванні”.
2. Єдиним механізмом, який може підтримувати цю форму у технологічному і правовому вимірі, є міжнародний Профспілковий Рух.
3. Знаннями може управляти Людина безпосередньо і вільно, оминаючи державні і міждержавні бюрократичні бар’єри, залишаючись при цьому в правових та інституційних рамках, які накладаються національними та гео-культурними особливостями.
Проєкт, базуючись на пріоритеті Людини і пріоритеті її знань, дає змогу реалізувати основний постулат демократії, коли обов’язки, права та свободи однієї людини обмежуються обов’язками, правами і свободами іншої.